تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۴
زلزله اخير استان آذربايجان شرقي روي روحيه بازيكنان تراكتورسازي تاثير منفي گذاشته است. بازيكنان اين تيم در مورد اين بلاي طبيعي حرف مي‌زنند. محمد نصرتي مدافع باتجربه اين تيم هم اعتقاد دارد به خاطر زمين لرزه استرس دارند و بايد تا روز بازي با نفت آبادان از لحاظ روحي و رواني در شرايط مناسبي قرار گيرند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ۹۰، زلزله اخير استان آذربايجان شرقي روي روحيه بازيكنان تراكتورسازي تاثير منفي گذاشته است. بازيكنان اين تيم در مورد اين بلاي طبيعي حرف مي‌زنند. محمد نصرتي مدافع باتجربه اين تيم هم اعتقاد دارد به خاطر زمين لرزه استرس دارند و بايد تا روز بازي با نفت آبادان از لحاظ روحي و رواني در شرايط مناسبي قرار گيرند. با هم حرف‌هاي نصرتي را در زير مي‌خوانيم؛

۹۰: محمدجان چه خبر؟

به خاطر زلزله اخير خيلي استرس داريم. همه بچه‌ها شب را تا صبح در خيابان‌ها بودند شنبه شب باز هم چند پس لرزه داشتيم تا وحشت و ترس در بين همه مردم باشد. من خودم تصاوير را كه نگاه مي‌كردم خيلي ناراحت شدم. اصلا قابل توصيف نيست بايد بگويم واقعا دردناك است.

۹۰: اين زلزله از لحاظ روحي و رواني چه تاثيري بين بازيكنان تراكتور داشته است؟

بايد بگويم تاثير منفي دارد همه بچه‌ها فوتبال را فراموش كرده‌اند و از زلزله حرف مي‌زنند. تاثير خرابي زلزله وحشتناك است و همه مردم ترس دارند. تصور كنيد خانواده‌ها زير سقف باشند و ناگهان آوار روي سر آنها بريزد. خداوند به مصيبت زده‌ها صبر بدهد. بر همين دليل خود بازيكنان مي‌خواهند نماينده‌اي را به هلال احمر بفرستند تا كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را به اين ستاد تقديم كنند، اين حركت خودجوش از طرف بازيكنان تراكتور است و قرار است خود باشگاه هم جداگانه به زلزله‌زدگان كمك كند.

۹۰: وضعيت آسيب‌ديدگي پايت چطور است؟

مچ پايم بهتر شده و مي‌توانم در تمرينات گروهي تيم شركت كنم، با اين وضعيت فكر مي‌كنم مشكلي براي بازي در هفته پنجم مقابل نفت تهران نداشته باشم اگر توني صلاح بداند به ميدان مي‌روم.

۹۰: بازي مقابل نفت آبادان را چطور ارزيابي مي‌كني؟

به خاطر زلزله اخير بچه‌ها از نظر روحي و رواني در شرايط خوبي قرار ندارد. خدا كند تا زمان بازي با نفت تهران بچه‌ها در شرايط خوبي قرار گيرند و آماده بازي با اين تيم جنوبي شوند. تيم نفت آبادان به خاطر شكست ۶ بر ۲ در هفته چهارم شرايط خوبي ندارد و تماشاگران اين تيم عليه بازيكنان و كادر فني تيم موضع گرفته‌اند، بنابراين اين تيم الان مار زخمي است و سخت به دنبال كسب امتياز در تبريز است با اين حال ما هم تيمي نيستم كه در تبريز به هر حريفي باج بدهيم. ما روي هر ۳ امتياز بازي‌هاي خانگي حساب ويژه‌اي باز كرده‌ايم و مي‌خواهيم با كمك تماشاگران پرشور خود تيم‌ها را در تبريز شكست داده تا اندوخته امتيازهاي‌مان را افزايش دهيم.

۹۰: تراكتور را نسبت به فصل گذشته چطور مي‌بيني؟

تراكتور در فصل گذشته با امير قلعه‌نوعي نتايج خوبي كسب كرد و توانست نايب قهرمان ليگ شود، بنابراين توقعات از اين تيم بالا رفته و هواداران به كمتر از قهرماني راضي نيستند.

۹۰: راستي چه نظري درباره ليست اخير تيم‌ملي داري؟

كي‌روش براساس سليقه خود بازيكنان را به تيم‌ملي دعوت مي‌كند. او مي‌توانست يكي دو بازيكن ديگر تيم تراكتور را براي تيم‌ملي انتخاب كند، با اين حال اميدوارم كي‌روش با ديد بهتري رقابت‌هاي ليگ را زير ذره‌بين قرار دهد و بازيكنان جوان و مستعد را نيز به تيم‌ملي دعوت كند. http://hadidnews.com/vdci.3azct1ap5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما